fredag 8. juli 2011

Spinnangr feilaktig beskyldt for fyll

Jeg viser til artikkel i dagens Rogalands Avis http://www.rogalandsavis.no/sport/article5664492.ece og ønsker med dette å ta sterk avstand fra utspillene til Ellen Solheim på Facebook.

Jeg kan bekrefte at jeg, sammen med resten av støtteapparatet, har fulgt Skarlund og Spinnangr hele beachvolleyballuka i Stavanger. Vi har jobbet intenst med detaljer rundt det fysiske, mentale og ernæringsmessige hele uka. Spinnangr var hjemme i sin egen leilighet den aktuelle kvelden.

Etter å ha jobbet som fysioterapeut for dette laget helt siden de startet å spille sammen, kan jeg ikke annet enn å si at de opptrer ekstremt profesjonelt i alle ledd. Jeg har ikke opplevd ett eneste kritikkverdig tilfelle disse årene. Derfor må jeg innrømme at det er provoserende, også for oss i støtteapparatet, når det komme slike utspill fra en kjent politiker.

I Stavanger har vi få toppidrettsutøvere som hevder seg internasjonalt. Da synes jeg det er viktig at profilerte personer i området omtaler disse positivt.

Jeg håper at Ellen Solheim personlig beklager seg overfor Martin.


Mvh Maria Øgreid Leitao
Fysioterapeut beachvolleyball-landslaget

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar