fredag 3. februar 2012

Praksis på idrettsklinikken

Nå har jeg vært her i 4 uker som fysioterapistudent, og kjenner det kan bli litt hardt å komme tilbake til skolebenken igjen. De ukene her har vært min lengste praksisperiode så langt i studiet, men definitivt de mest innholdsrike og beste ukene til nå.

Stavanger idrettsklinikk er unike med sin tverrfaglige kompetanse. Derfor for meg som en 2 års fysioterapistudent har dette vært en drømmetilværelse. Her så har jeg fått bli med de ulike faggruppene, sett og erfare ulike måter å behandle på, fått muligheten til å følge opp egne pasienter og blitt inkludert i miljøet.

Her fra en dag jeg testet ut O2 Maks. 

Hjertelig takk til alle på klinikken for en topp måned og masse lykke til videre framover :)

Hilsen Vidar Kristiansen
Student/Enschede i Nederland

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar